Sunday, February 18, 2018


18 Feb - Datuk M. Saravanan hari ini telah berkesempatan berkunjungan ke SK Batu Melintang. Kunjungan yang merupakan lawatan kerja ini adalah susulan pelawaan pihak pentadbiran sekolah dalam permohonan untuk menaik taraf sekolah ini.

Datuk M. Saravanan telah melihat keadaan dan persekitaran sekolah termasuk melihat keadaan kelas-kelas, bilik guru, bilik-bilik khas, dan kemudahan serta persekitaran sekolah.

Dalam permohonan sebelum ini, pihak sekolah telah mengemukakan beberapa permohonan termasuk pembangunan bangunan tambahan dan naik-taraf beberapa kemudahan di sekolah.

Pihak sekolah juga turut menunjukkan cadangan lokasi untuk pembinaan bangunan tambahan dan lokasi cadangan pembangunan-pembangunan lain di sekolah.

Dalam lawatan yang dilakukan. Datuk M. Saravanan telah bersetuju untuk membawa semua permohonanan pihak sekolah kepada pihak yang bertanggungjawab. Datuk M. Saravanan juga turut meluahkan rasa simpati atas keadaan sekolah ini dan turut menyatakan kesediaan untuk membawa permohonan pihak sekolah ini.

Turut hadir dalam kunjungan tersebut ialah Ketua Kampung Batu Melintang, YDP PIBG, NYDP PIBG, JKKK Kampung Batu Melintang dan Sunut, dan guru-guru sekolah ini.

Pihak sekolah merakamkan jutaan terima kasih kepada pihak Datuk M. Saravanan yang begitu prihatin di atas keperluan sekolah tersebut serta mengharapkan semua yang dirancang akan dapat dilaksanakan dengan secepat mungkin.











Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Welcome to Our Blog

- Copyright © SK Batu Melintang, Tapah -Robotic Notes- Powered by Blogger - Edited by Budak Trolak -